replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月14日星期四

Ricoh Riquartz Ana-Digi horloge

Degenen die hebben gevolgd deze blog voor een tijdje hebben waarschijnlijk gezien dat ik een voorliefde voor ana-digi stijl horloges (hoewel ik niet zo veel onlangs heb gepost).
Van de weinige dat ik heb geblogd, heb ik ook word fan van de Ricoh Riquartz horloges, want er is iets over het ontwerp en de bouw kwaliteit voor de reeks, die geeft hen het gevoel luxe.
Vandaag horloge voegt die twee wil als het is een Ricoh Riquartz Ana-Digi-model.
Het merk Ricoh is een bekende Japanse merk die zijn het best bekend voor andere doeleinden dan horloges producten - .. printers en kopieerapparaten zijn de producten die ik normaal associëren met de naam Ricoh Het merk werd opgericht in 1936 en wordt nog steeds door tot op de dag Ze lijken de Riquartz lijn van horloges in de vroege jaren '70 zijn begonnen en zijn gecrediteerd met het verbeteren van de kwaliteit van kwarts bewegingen en mogelijk wordt tweede achter Seiko voor quartz horloges in de jaren '70.
Een online forum had een soortgelijk horloge aan mijn ene, en ze hebben gesuggereerd dat het nummer op de achterkant van het horloge is een modelnummer en niet een serienummer als ik had gedacht. Op basis hiervan (en dat ik een heb gezien originele label voor een ander Ana-Digi met dit als een referentienummer stijl), dit horloge is een model 122.002 en zo maakt gebruik van een Calibur 122 beweging die is een 7 juweelontwerp.
Het horloge is een rechthoekig ontwerp met gebogen zijkanten, en heeft een eenvoudige vlakte gezicht met geen cijfers, alleen markeringen op de opstaande rand van het gezicht. Ik denk dat het de netheid van het gezicht ontwerp, waardoor deze er zo hoge klasse. Het analoge weergave is een 2 handontwerp wijzerplaat met een springplank ontwerpresolutie de minutenwijzer. Het LCD-scherm is aan de onderkant van het gezicht en is een 4-cijferige ontwerp met grote makkelijk om nummers te lezen. De digitale display kan worden gebruikt om te laten zien dag / datum, seconden, tweede tijd, en het alarm (met modi geschreven langs de bodem van het gezicht).
Het enige wat geschreven op het gezicht van het horloge zelf is de naam Ricoh, samen met het merk Riquartz en het logo (een hexagonaal gestileerd Q), en de rug zegt ook Ricoh samen met Ricoh Watch Co. Ltd. De achterkant staat ook dat het horloge is waterbestendig en volledig roestvrij staal.
Het horloge wordt geleverd met een Ricoh merk roestvrij stalen band (met de branding op de beide delen van de gesp), en de band heeft een deel aantal 329C-U.
Als dit model is vergelijkbaar met de andere ik online zagen, ze gedateerd, dat tot 1980, en ik heb geen reden om niet mee eens. Ik heb ook gezien dat een model 122.009 had een oorspronkelijke prijs van ¥ 31.000, dus ik neem aan dat de oorspronkelijke prijs voor deze 122.002 was iets dergelijks.
Bekijk meer Rolex horloges en zenith horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex